Trvalý svet kávy
Partnerstvo a vzťah
Podporujeme úzke a partnerské vzťahy s našimi obchodníkmi. Vernosť maloobchodu je pre nás dôležitá, pretože zvýrazňuje vzájomný rešpekt. Iba vďaka tejto blízkosti je možné porozumieť vývoju a potrebám trhu a používateľov a byť schopný vyvíjať naše kávovary z tejto perspektívy. Preto si vedome poskytujeme naše vlastné externé služby, ktoré poskytujú predajcovia na mieste a sú s nami v priamom kontakte. Je to vážny a trvalý vzťah. V spoločnosti NIVONA preto uvažujeme a tvoríme z perspektívy používateľov a ich potrieb. Pre najlepšie plnoautomatické kávovary pre súčasnosť aj zajtrajšok
Pre vás Blízko, priamo, trvalo
Sme nielen blízko obchodu, ale kedykoľvek sme tu aj pre vás a vašu NIVONU. Pretože sme presvedčení, že plnoautomatický kávovar si zaslúži dlhú životnosť. Dlhý a trvalý vzťah. Preto sa každá údržba a oprava oplatí. Krátke vzdialenosti sú samozrejmosťou, pretože opravy a údržbu vykonávame priamo u nás v Norimbergu. Žiadna NIVONA nelieta zbytočne po svete. Trvalá udržateľnosť pre nás neznamená iba to, že udržíme vašu NIVONU dlho nažive. Nie. Trvalá udržateľnosť pre nás znamená aj to, že si vážime dlhodobé a čestné vzťahy – s vami, našimi partnermi a predovšetkým s našimi zamestnancami.
Nové kritériá pre pôžitok z kávy
Apropo, „káva a trvalá udržateľnosť“: To, čo bolo kedysi korenie, je dnes káva. Považuje sa za jednu z najdôležitejších obchodných komodít. Každý rok sa zozbiera okolo 150 miliónov vriec zelenej kávy a veľká časť z nich sa vyváža. 70 % kávy končí v spotrebiteľských krajinách, ako je Nemecká spolková republika.
Zmena myslenia v odvetví bola dlho nemysliteľná. Sociálne trendy napriek tomu viedli k tomu, že pozornosť zohráva čoraz dôležitejšiu úlohu. Najmä aj v spotrebe. Preto mnoho článkov v hodnotovom reťazci kávy sleduje aj sociálne a ekologické ciele.
Conscious Coffee
Zodpovednosť za ľudí, životné prostredie a regióny. To všetko obsahuje výraz Conscious Coffee. Ide o podporu drobných poľnohospodárov v chudobných oblastiach, šetrenie zdrojov a udržateľné zaobchádzanie s nimi a o pozornosť venovanú pracovným podmienkam ľudí. Rovnako ako pri iných potravinách, aj tu je dôležité konzumovať vedome a vedieť oceniť hodnotu produktu. Chceme vrátiť pozitívny vplyv, ktorý káva na nás má, späť tým, ktorí nám to umožňujú.