SERVIS

Prvá pomoc



Máte otázku? My máme odpoveď. Pozrite sa jednoducho sem do nášho prehľadu najčastejšie kladených otázok. Možno vám pomôže už to.


TADIAĽ SA IDE K FAQ

Naša služba zákazníkom Sme tu pre vás


Vyskytol sa problém s vašim kávovarom a je potrebná oprava? V takomto prípade odporúčame kontaktovať náš autorizovaný a oficiálny servis pre záručné, aj pozáručné opravy automatických kávovarov NIVONA. Kontaktujte nás kľudne mailom, ak vám to nesúri alebo telefonicky, ak chcete informácie čo najrýchlejšie. Naši technici sa vám budú snažiť na základe informácií získaných od vás poradiť, čo treba s kávovarom spraviť. Niekedy postačuje niekoľko rád ohľadom čistenia a údržby a kávovar opäť šľape ako má. Avšak niekedy je zásah technika nevyhnutný, pretože na diaľku je možné zistiť a vyhodnotiť iba obmedzené množstvo porúch. V týchto prípadoch vás servis vyzve na zaslanie kávovaru do servisného strediska. Každý kávovar sa snažíme čo najskôr opraviť a zaslať naspäť majiteľovi, pretože vieme, ako veľmi môže dobrá káva chýbať.

Infolinka servis: 0918 341 576   Pondelok-Piatok: 07:30-16:00

Mail: servis@brel.sk

Pre záručné opravy kontaktujte priamo predajcu pre spustenie reklamačného procesu. Služby extra: nahlásenie zvozu kávovaru do servisného strediska, služba je spoplatnená 10,- euro s dph.

Odporúčame mať pripravený model kávovaru(nájdete na štítku po vysunutí misiek na kávové zvyšky, označenie začína písmenkami NICR a následne číslo modelu, napr. NICR550) a tiež popis, ako sa prejavuje porucha.
 
Dôležité info v prípade reklamácii: v prípade, že posielate Váš kávovar do servisného strediska poštou, resp. kuriérom, je potrebné  dodržať niekoľko zásad prípravy produktu na transport a zabalenie prístroja na transport - vyprádznite kávovar od vody a  zvyškov  kávy, vymontujte filter na vodu, prípadne odparte systém. Detailný popis ako postupovať pri  transporte kávovaru nájdete tiež TU. Kávovar optimálne posielajte v originálnej krabice aj s polystyrénom. Ak už krabicu alebo polystyrén nemáte, použite inú vhodnú krabicu a výplň. Ak zadávate prepravu Vy, upozornite prepravnú službu na krehký tovar.

V prípade záručných opráv kontaktujte priamo svojho predajcu pre odovzdanie prístroja a následnu opravu.  

Adresa servisného strediska:
BREL spol. sro.
Centrum 1746/265
017 01 Považská Bystrica


Prečítajte si tiež náš blog o čistení a údržbe kávovovarov a tiež tipy a triky k údržbe a použitiu automatických kávovarov.

Predajcovia NIVONY vo vašej blízkosti


Ste zvedaví? Exkluzívne existuje v celom Nemecku vyše 2 500 špecializovaných predajcov NIVONY. Aj vo vašej blízkosti Nájdite svojho predajcu NIVONY vo vašom meste.


coffee
NÁJDITE SVOJHO
PREDAJCU NIVONY