SERVIS

Prvá pomoc



Máte otázku? My máme odpoveď. Pozrite sa jednoducho sem do nášho prehľadu najčastejšie kladených otázok. Možno vám pomôže už to.


TADIAĽ SA IDE K FAQ

Naša služba zákazníkom Sme tu pre vás


Máte nejaké otázky týkajúce sa vášho zariadenia? Potrebujete pomoc s obsluhou? Alebo máte technický problém? Odpovede nájdete tu. Ako majiteľ zariadenia NIVONA môžete v prípade akýchkoľvek otázok kontaktovať náš centrálny servis. V prípade záruky opravujeme bezplatne.

NIVONA zákaznícky servis má len jednu devízu: Vašu dlhodobú radosť a spokojnosť z Vášho NIVONA prístroja.

Pokiaľ sa predsa len stalo, že Váš prístroj potrebuje zásah odborného servisu, kontaktuje predajcu, kde ste prístroj zakúpili. Ten Vás v prípade záručnej opravy oboznámi s ďalším postupom. Pri oprave mimo záručnú dobu postupujte nasledovne:

• prístroj zabaľte do originálnej krabice, prípadne inej vhodnej krabice na transport. Do krabice vložte aj Vaše kontaktné údaje, s krátkym popisom poruchy prístroja. Následne prístroj pošlite na adresu

Servis Nivona
Brel spol.s.r.o.,
Centrum 1746/265,
01701 Považská Bystrica

• Po obdržaní prístroja Vás bude kontaktovať servisný technik, ktorý Vás oboznámi so stavom prístroja, cenou opravy a ďalším postupom.

Tu obdržíte pomoc a podporu ohľadom servisu NIVONA kávovarov: Pondelok-Piatok od 07:30- 16:00 tel. kontakt: 0918 341 576, mail. servis@brel.sk

Predajcovia NIVONY vo vašej blízkosti


Ste zvedaví? Exkluzívne existuje v celom Nemecku vyše 2 500 špecializovaných predajcov NIVONY. Aj vo vašej blízkosti Nájdite svojho predajcu NIVONY vo vašom meste.


coffee
NÁJDITE SVOJHO
PREDAJCU NIVONY